perjantai 12. maaliskuuta 2021

Mummola-korvakorut

Onpas tässä ehtinyt kulua aikaa, kun olen viimeksi päivittänyt blogia! Olen ollut nyt muutaman viikon äitiyslomalla ja suunnittelin tekeväni enemmän asioita Korunan kanssa kuin mitä olen kuitenkaan jaksanut. Mutta ehtii sitä toki myöhemminkin, nyt on tärkeintä oma ja vauvan vointi <3

Sen verran uusia asioita on kuitenkin tapahtunut, että Koruna Studio on nyt virallisesti toiminimi! Tästä askeleesta olen nyt superiloinen, koska se mahdollistaa toiminnan suunnitelmallisemman kehittämisen, vaikkakin tässä tapauksessa pidemmällä aikavälillä. Suunnittelin kyllä, että saisin Korunalle myös verkkokaupan rakennettua vielä ennen vauvan syntymää, mutta se jää kyllä kaukaisemmaksi haaveeksi, koska laskettuun aikaan on enää reilu viikko, enkä ole vielä ehtinyt kuin aloittaa tuotekuvauksia. On muuten haastavaa saada itse otettua tarpeeksi hyviä kuvia! Mutta sekin on toki mielenkiintoista uuden oppimista. Eli vielä toistaiseksi jatkossakin tuotteita voi tilata sähköpostitilauksina. Olen nyt jo päivittänyt Koruna-puoti -osiota (sivun oikeassa laidassa) ja lähiaikoina on tulossa vielä lisääkin koruja myyntiin, kunhan saan vain kaikki tietoineen sinne naputeltua.

Uusia korujakin olen toki tehnyt, mutta niiden kuvaaminen tänne blogiin on vielä kesken. Tässä kuvattuna nyt yhdet uudet hopealusikoista tehdyt korvakorut, jotka nimesin Mummola-korvakoruiksi, kun ne vaan niin tuovat mieleen mummolan <3 Korvakorujen ruusuosat ovat 813-hopeaa ja koukut 925-hopeaa. Helminä on Swarovskin helmiäiskristallihelmet Platinum-sävyssä. 

lusikkakorut, lusikkakorvakorut, ruusukorvakorut, hopeakorvakorut, korvakorut

Hyvää viikonloppua!

-Leena


1 kommentti:

  1. Todella hienot nuo korvakorut. Hopealusikoista tehdyissä koruissa vierähtää varmasti aikaa koska olet paljon upeita yksityiskohtia tehnyt. Kummitytölleni katselin korvakoruja eri sivuilta ja yhden sivun tarjonta minua miellytti koska en tiennyt, että puusta ja etenkin suomalaisesta vanerikoivusta voidaan tehdä kauniita korvakoruja. Kaikkea sitä oppii tämänkin aiheen ympäriltä korvakorujen materiaalien osalta.

    VastaaPoista